четвртак, 23. фебруар 2012.

Četvrta kontrola :)

Ove nedelje gužva, gužva, gužva na sve strane. Počela sam da pripremam prezentaciju za predavanje koje treba da održim tokom marta (baš me interesuje da li će kolege primetiti "manjak" ;) ), pa oko bebe, onda pripreme za godišnjicu braka. Sve same lepe stvari.

U ponedeljak smo se izmerili i utvrdili da vaga ovog puta pokazuje 2.7kg manje. Juuuupiiiii!
A samtimetar je pokazao 8 cm manje u struku, 9 u kukovima i 6 u butinama (od početka programa).
Jako lepi rezultati, nadam se da ću tako i nastaviti.

Ove nedelje mi je Doktorka ostavila isti obrazac ishrane kao i prethodne, s tim što sam dobila instrukcije i savete kako da kombinujem neke namirnice.
Takođe, dobili smo dozvolu da nastavimo našu tradiciju izlaska na ručak/večeru za godišnjicu veze i braka :)
Jedino treba da vodim računa šta ću naručiti (tako da se uklapa u moj program) i da ne preterujem sa količinom.
Smem čak i da popijem čašu vina, iako je alkohol zabranjen tokom programa. Obzirom da nisam ljubitelj alkohola, ne pada mi teško, ali bilo bi mi žao da ne mogu da nazdravim svom dragom.

Početne mere:
116.7kg, 48.7% masti, BMI = 38.1
Četvrta nedelja:
108.0kg, 45.8% masti, BMI = 35.3

Нема коментара:

Постави коментар