уторак, 6. март 2012.

Peta i šesta kontrola :)

Na petoj kontroli se baš i nisam proslavila, izgubila sam "samo" 0.3kg. To je kad se čovek navikne na veće cifre pa mu ovakav rezultat deluje poražavajuće. Verovatno je dosta toga uticalo na takvu promenu u težini - jelovnik mi je ostao isti kao prethodne nedelje, dragi me častio divnom večerom za godišnjicu braka koju smo zalili i čašom vina (uz Doktorkinu dozvolu, naravno). No, krenula sam i u narednu nedelju sa optimizmom i....

Na šestoj kontroli vaga je pokazala okruglo 105kg :)
Ja sam zadovoljna, Doktorka je zadovoljna. Kaže da ovim tempom imam šanse da izgubim sav višak do leta :)
Ipak, ja sebi postavljam malo manje ambiciozne ciljeve, evo sledeći milestone je 100kg, pa da krenem da ponovo brojim dvocifreno ;)
Svako veliko putovanje sastavljeno je iz manjih delova, tako i ovo "putovanje" u mom životu. Znam gde mi je krajnje odredište, a do tamo ću usput proći kroz brojna mesta.

Sad gledam procenat masti, smanjuje se, doduše naizgled polako, ali... 45.5% od 105kg i 45.5% od 116.7kg nije isto :) Tako da - dobro napredujemo. Nije greška, namerno govorim u množini jer u svoj uspeh uključujem i sve ove drage i mile osobe koje me podržavaju i pomažu mi.
HVALA!

Početne mere:
116.7kg, 48.7% masti, BMI = 38.1
Šesta nedelja:
105.0kg, 45.5% masti, BMI = 34.3

Нема коментара:

Постави коментар