уторак, 13. март 2012.

Sedma kontrola :)

Krenuli smo sa drugim ciklusom od šest nedelja i za sada smo dobri :)

U prethodnoj nedelji oprostila sam se od još 2 kilograma i ponekim centrimetrom u grudima, struku, kukovima, bedrima, butinama, kolenima i listovima.

Ove nedelje ću se intenzivno družiti sa povrćem. Srećom, ponuda svežeg povrća se uvećala, ali su prodavci (i na pijaci i u supermarketima) bezobrazni - cena paprike je, na primer, veća od mesa! Tako da sam juče, posle kontrole, svratila na obližnju pijacu i kupila rotkvice, paradajz, zelenu salatu, paprike i spanać. U kola sam ubacila par laganih kesa i pitala se gde ode hiljadarka :(
Ali neću da kukam :)
Zdravlje nema cenu, tako da ne žalim novac... Bolje da novac trošim na zdravu hranu nego na lekove kojima ću lečiti posledice nezdrave ishrane.

Mama mi stalno donosi časopise sa receptima i ja ih uredno odlažem na jednu policu u kuhinji. Od pre par nedelja sam počela da listam te časopise i u svakom našla po par zanimljivih recepata. Neka jela sam spremala suprugu, koji nije na posebnom programu ishrane, i vidim da su mu se jako dopala. Neka jela sam malo modifikovala da se uklope sa mojih programom ishrane i zaista su dobro ispala. Eto, razbila sam još jednu zabludu da su ti recepti iz novina potpuno beskorisni :) Možda je razlog tome što sami čitaoci šalju recepte koji se objavljuju, obzirom da ja za većinu jela iz kuvara naiđem barem na jedan nepoznat sastojak ili sastojak koji je nemoguće nabaviti u našem okruženju :)

Odoh da spemam voćnu kašu za svoju bebicu, da bude gotova kada se probudi. Danas doručkuje breskvu i jabuku :)
Skuvala sam kompot od smrznute breskve i sveže jabuke, zatim ispasirala voće i dodala malo mlevenog keksa.
Sokić (vodu u kojoj se kuvalo voće), bebica sa slašću popije, tako da uopšte nemam potrebu, niti želju, da kupujem sokove za bebe jer su oni ipak puni raznih koncentrata i šećera.

Savet trudnicama i mladim mamama - tokom leta ostavite sezonsko voće u zamrzivač. Vaša beba će Vam biti zahvalna jer će tokom zime moći da ručka raznovrsne voćne kašice jer neće biti ograničena samo na jabuku i bananu.

Početne mere:
116.7kg, 48.7% masti, BMI = 38.1
Šesta nedelja:
103.0kg, 45.2% masti, BMI = 33.6

Нема коментара:

Постави коментар