понедељак, 6. фебруар 2012.

Druga kontrola :)

Moram priznati da mi nije bilo svejedno ove nedelje... Iz nepoznatog razloga sam imala utisak da ove nedelje neće biti dobrih rezultata na kontroli. Verovatno zato što je prva nedelja odlično prošla, pa sam očekivala "otrežnjenje" kako to obično biva u životu. Zar je moguće da jedem pet puta u toku dana i to ukusnu hranu, koju i inače volim, i da gubim težinu?

Ali rezultati nisu izostali, čak su jako dobri :)
Ja zadovoljna, Doktorka zadovoljna mojim napretkom.

Opet mi je malo modifikovan jelovnik, sada smem da jedem krompir i to za večeru. Taman da kuvam dva krompira - jedan za bebu, jedan za mamu :)
I tata se priključio, pored pružanja moralne podrške i obavljanja nabavki, za vikend je ručao isto što i mama (dobro malo smo za njegovu polovinu ručka dodali mleko i hleb - ali bilo je lepo ručati zajedno :)

Početne mere:
116.7kg, 48.7% masti, BMI = 38.1
Prva nedelja:
113.7kg, 47.9% masti, BMI = 37.1
Druga nedelja:
111.4kg, 46.7% masti, BMI = 36.4

Нема коментара:

Постави коментар