уторак, 17. април 2012.

Dvanaesta kontrola :)

Prethodna nedelja (pogotovu vikend) su bili puni iskušenja kojima sam uglavnom uspešno odolela :)

Doktorka mi je ostavila samo jedno voće - grejp i sok od 2 limuna, što je prošlu nedelju učinilo prilično gorkim iskustvom ;)

Veliki petak je prilično glatko prošao - tunjevina Rio Mare i masline za doručak, grejp za užinu, pečeni oslić i salata za ručak i opet tunjevina za večeru.
Ofarbali smo deset domaćih jaja u lukovini, pomalo išarali travčicama iz našeg parka i zaista su nam odlično ispala uskršnja jaja ove godine :)

Nedelja je bila kritičan dan ove nedelje, zbog Uskrsa i suprugovog rođendana. To je značilo brdo, možda čak i planinu ukusne hrane koju je, kao i svake godine, spremila moja mama.
Doručkovala sam pre polaska svoja ćureća prsa bez soli i kiselo mleko, a za ručak sam malo "zgrešila", ali zaista malo - parčence pite sa sirom, supa (ostali gosti su jeli belu čorbu, tj supu sa dodatom pavlakom i jajima, a ja sam sipala sebi odvojeno pre začinjavanja), dve minijaturne sarmice od zelja, salata i jedno parče jagnjetine bez masnoće. Tortu sam preskočila. Mesnu večeru sam zamenila jabukom.

Baš sam danas u razgovoru sa Doktorkom konstatovala da bih inače ja pojela barem tri puta više hrane, a zapravo mi je ovo bila prava mera. Ja sam bila sita i zadovoljna, a oprostila sam se od još 1.9kg.
Jedino je moja mama bila tužna jer sam tako "slabo" jela :)
Evo, javno se izvinjavam i priznajem da je sve bilo savršeno ukusno, ali da mi jednostavno nije trebalo više :)


Početne mere:
116.7kg, 48.7% masti, BMI = 38.1
Dvanaesta nedelja:
95.3kg, 42.7% masti, BMI = 31.1

Нема коментара:

Постави коментар